gokceyasss Ya bu bütün bebekler böyle olacak diye denmiyor bence, bu kadar uyuyanlar varsa hani olabilir sorun değil anlamında diyolar bence, benim kuzum 8 aylık , 3-4 saatte bir beslenmeye uyanır. az miktarda ve sık beslenir belki ondan. Bir anda 200 ml içen bebek de bi zahmet uyusun yani😂