Leylamecnun39 risklere bakarsanız bir damar yolu açma işleminde bile bir sürü risk sayıyorlar eskiden evet endoskopi çok kötü oluyormuş çünkü uyutmadan yapılıyormuş ama şimdi uyutuyorlar ben liseye giderken 2 kere oldum 15 20 dakika da kendime geldim ne bir ağrı ne bir sizi hiç bir şey olmadı sadece anestezinin etkisiyle salak salak gülüyordum. İhmâl etmeyin derim midemin %80 i yaraydı benim ultrasonda hiç bir şey çıkmamıştı ağrılarım artık hiç bir ağrı kesici kesmiyordu doktorda endoskopi olmasaydın tanı koymasaydık mide kanaması geçirirdin demişti o yüzden etrafın lafına bakmayın ihmale gelmez