Allah aşkına konu sahibi doktoru dinle gerekirse bir kaç doktora daha git endoskopi çok basit bir işlem bir dakikalık o yaşta çocuğa da yapılıyor hafif uyutularak yapılıyor zaten her yaşa farklı kalınlık üç ile yapılıyor yeri geliyor yenidoğana yeri geliyor 70 yaşındakine yapılıyor tanı amaçlı yapılan kısa bir işlem