adAsyaa Ozge02 peditus soğuk algınlığı şurubudur. İçerisinde ki maddeden dolayı öksürüğe de iyi gelir ama sadece öksürük için bunu kullanmayın. Doktor tavsiyesi alsanız daha iyi olur🙏
tineanigra Ozge02 ben kullandım ama doktor verdiği için. Biz yetişkinlerin bile kafamıza göre ilaç kullanmaması gerekirken bebeklerimize hiç kullanmamalıyız. Başka bir doktora gisin isterseniz. Geçmiş olsun 🙏
Brutal-Betty Bebek balgamı atsın diye öksürük şurubu verilmiyor.oksurecek ki balgamı atacak Bizim doktorumuz da vermemişti