Aysenurse hayır olmadık ilk dozu 13. Ayda yaptırdık biz 1 yaş aşısıyla çakışmasın dedi doktoru, geç kalma durumu yok sadece me kadar erken o kadar iyi tabii yoksa 50 yaşına kadar yolu var rahat olun ☺️ durumunuz varsa geciktirmeyin bir doktorla planlamasını yapıp yaptırın ki salgın dönemi çok fazla ateşli hastalık var maalesef 🙏