Merhaba benim bebeğim 4 aylık şuana kadar gaz sorunu yoktu 1 haftadır gaz sorunu var. Özellikle gece emzirip yatırıyorum 15-30 dk sonra ağlayarak uyanıyor emmek istiyor. Ağlarken dizlerini karnına çekip gaz çıkarmaya çalışıyor çok az çıkarıyor. 1haftadır uyku falan yok. Ölmedim ama ayaktada değilim😊