Kizlar bebegim 15 aylik. 4 gundur israrci bi ishal ve gunde bi kezde kustu. Duzene girer diye bekledik kayinvalidem bebek hemsiresi muz patates vs yedirdik yok duzelmedi. Hastahaneye goturduk asiri sivi kaybi var malum serum takildi kan idrar domuz gribi bakildi bisey cikmadi. Enterogermina isimli bi probiyotik ve ametit verdi kusmasini kesmek icin. Sizinde basiniza geldi mi ne onerirsiniz calisan anneyim izin aldim cocugumu iyilestirmek icin ama iyilesemiyoruz.