Pisili Prensinannesii19 etkiler 😬 Sezaryenden Sonra doktor bol bol iç ağrını alacak dedi ben de onu dinleyip içtim sonra baktım çocuk uyumuyor başta aklıma gelmedi sonradan jetonum düştü 😬
Leylaa_ Prensinannesii19 bebeğiniz ne kadar doktorum sezaryen sonrası bol bol iç bas agrisi olmaz toparlanırsın dedi içtim . Kızımda kalp yetmezliği riski varmış bilmiyordum . Bi gün sesi gitti donuk bakıyor çarpıntı yapmış hemen acile gittik . Çocuk doktoru baktı kalp doktoruna yönlendirdi orada öğrendik . O yüzden dikkatli icin 1 küçük fincandan bi şey olmaz ama 4 5 büyük fincan fazla olabilir .
Arenbebek nescafe degilde sadece filtre kahve icince bi sknti olmuyo ameliyattan sonra gunde 5 6 bardak icim bir dahafta kadar hic bi sorun olmadi ama siz gene 1e dusurun:)))