bisenakillisinzaten Bi kaç kere denedim başarısız oldum.Sonra hep uyuyan insanların fotoğrafını gösterdim bak böyle gözünü kapatınca uyuyosun sallamamıza gerek yok dedim.Bi akşam gel sarılıp uyuyalım birlikte dedim ve uyuduk☺️Ben de inanamadım gerçekten ama oldu şimdi yanına uzanıyorum 5 dakika içinde uyuyo