Annekizz Neler yaptınız kızlar 2 gün yapıcam doğum günü neler yaptınız iki gün gidecek kadar fazla fazla neler yapılır
Ebru-isil Annekizz https://imgyukle.com/i/ojGDvv bunu da kendim yapmıştım pastasını yapmak istersen çok kolay
Ebru-isil Annekizz 15 kişi vardık biz de artanları doğumgünü için gelenlerle gönderdim birazını da biz yedik :) 24 cm kek kalıbı idi sanırım yanlış hatırlamıyorsam ama sakallı poğaça olandan çok çıkıyor
Ebru-isil Annekizz kısaca menüde sakallı poğaça, pryanik kurabiye,renkli patates topları,normal poğaca, şalgamlı makarna salatası,patlamış Mısır falan vardı bir de pastasını kendim yapmıştım
Gunesay Annekizz sade poğaça, kıymalı börek, cookie, cupcake, kakaolu toplar, sarma ve kuru dolma bunlar yaptıklarım. Ama şunu söyleyeym pasta eğer çok lezzetliyse bu dediklerim üç gün bile gider eğer çok kalabalık olmayacaksa.
Gunesay Annekizz o zaman bunlar hayatta yetmez. Tepsi tatlısı olarak browni yapabilirsiniz. Tavuklu salata baya lezzetli oluyor o da tam tabaklara porsiyonluk.
Muhasebeciana Annekizz bende 2 kez yapmistim 2 pazar ust uste 😃 kizim icin akika kurbani kestirmistik onun kiymasindan pide yaptirdik pogaca yapti kayinvalidem bende seker hamurlu kurabiye yaptim konsepte uygun ve cakepops yapmistim zaten pide ve pasta yetti de artti bile 😃😃
Arasmomy144 Annekizz Sarma tepsi böreği poğaça pastaneden kurabiye falan alacağım daha fazlasını yapamayacağım çocukla cok zor 😂