Kızlar 5 haftalık hamileyim , ilk bebegimi emziriyorum hala , iş yapmaya kalkıyorum basım donuyor , elimi kaldırsam yoruluyorum , kan degerlerim düşük , birde ustune emziriyorum , daha cok tukenıyoru , doktorda 10 gun sonrasına cagırdı , acile gtsem bakarlarmı