Merhaba arkadaşlar mobil üzerinden vadesiz dolar hesabı açtım. Deneme amaçlı😀dolar13.9 TL iken 5 dolar aldım. Satışa bakayım dedim satışta 1dolar 13.6 TL gözüküyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu😀ne yani zararı ettim şimdi🙃bankaların oyunumu bu🤔😛bilen biri yazarsa aydınlanırım