Duygu_ensar Kızlar ben 1 buçuk yıl 3 aylık iğne ile korundum ve 4 aydır da kullanmayı bıraktım ne zaman hamile kalınır bilgisi olan yaşayan var mı
Miray388 Duygu_ensar yaa bende cok merak ediyorum bunu cidden. Bazıları hemen hamile kaldm diyor bazilari da uzun surer diyor. Ben uzun suruyor hamile kalmak diye duydm baktm netten felan. Bende bi kaç ay oldu bıraktım vurulmayi. Hic adet fln olmuyodm.
Asel2 Miray388 iğne nerde yapılıyor emzirirken de yapılır mı aceba ücreti ne kadar bide adeti kesiyor mu ? Benim 50 günlük kızım var da düşünmüyorum daha ondan soruyorum etkili mi bide kilo aldırıyor mu
Duygu_ensar Miray388 bende çok araştırdım 6 Ay 1 yıl sonra yazıyor Bi tanıdığım bıraktıktan bir ay sonra hamile kalmış. Bende hiç adet olmuyorum
Miray388 Asel2 15tlye alıyordum kac ay önce. Doktornza sorsanz daha iyi cnku emzirrkn vurulmaz dyenler var ama benm ebem emzirirkn en iyisi bu demisti. Adetimi tamamen kesti. Kilo kisiden kişiye değişiyor. Eczaneden alip saglik ocagnda vuruluyordm.
Miray388 Duygu_ensar evet geçen de bi arkadas yazmıştı buraya. Biraktgm ay hamile kldim diye . Hayir hala adet olmuyorm
Miray388 Duygu_ensar bu arada dun kahverengi lekelenmem oldu. Adet baslangici galiba bilmiyorum . Diğer yorumda adet olmuyorum yazmistm. Bickac saat sonra oldm :》
DurununAnnesiiii İğneyi yapılınca direk adetimi kesiyo yoksa yan etki olarakmı adet kesiliyo bilmediğim için soruyorum
Duygu_ensar DurununAnnesiiii iğneyi yapınca kesiyor ilk başta düzensiz oluyor sonrasında tamamen kesiliyor