Ben kullandım. Kızımın burnu tıkandı. Bir türlü açamadık. Önce mustelanın göğüs kremini kullandım bi işe yaramadı, sonra vicks kullandım. O da aman aman bi işe yaramadı ama yinede biraz rahatlattı. Bende eczacıya sorup aldım, sonra da içeriğine baktım bi sakınca görmedim. Sanki aylarca kullanacağım. 3 gün kullandım bıraktım. Bazıları çok abartıyor gerçekten.