Semaelisa27 Bugün 20. Günümüz dikiş yerlerim 3 gündür çok fazla ağrıyor belimi dik tutunca sanki dikiş yerleri ayrılacak gibi geriliyor ve sızlıyor . İçten bir yanma var hep. Bu durum normal mi yoksa doktora gitmeli miyim acaba
Yademom Semaelisa27 benimde aynıydı doktor akıntı olmazsa sorun olmaz demişti ama herkesin farklı da olabilir benim 2 ay geçmemişti acısı🥺
shawty Semaelisa27 Bazen dikiş yeri çok kuru kaldığında geriliyor ondanda olabilir canım ben her duşta antibakteriyel sabun kullanıyorum doktorum öyle söylemişti sonra iyice duruluyorum kurutuyorum 35 gün oldu sorun yaşamadım. Sadece ağrı yanma varsa parol içebilirsin. Ekstra kızarıklık sıvı gibi şeyler varsa bir doktoruna git istersen.
Edizalininannesi01 Semaelisa27 bazen bende de oluyor çok fazla yoruldugum zaman özellikle imkanın varsa parol içip uzan dinlen biraz kendini sıcak tut