akkls
PoyrazinAnnesi26 en kesin/kararlı olarak söyleyebilirim ki düzenli tekrar, çalışma ve bol deneme çözmek diyebilirim . ☺️ben gündüz insanıyım. sabah 05:00 te gün başlardı ,akşam karanlık olunca gün biterdi . Sürekli ders çalışmak degil ; motto mutlak surette size en verimli saatlerde çalışmak . Ben 45 dk ders - 15 dk mola usulü ile çalıştım . Biraz da ders çalışmayı seven biri oldum hayatım boyunca, severdim gerçekten . Bu nedenle özellikle sözel derslerde tekrarlar bana çerezdi. Mühendislik çıkışlıyım , sayısal altyapım da mevcuttu . Üzerine bir tık üst düzey , min hatada soru sayısı koymak adına efor sarf ettim. Bir küçük dipnot; bu is sosyal medyadan site takibi , intagrama Facebook’a tiktoka arada bir göz atarım ile asla gitmiyor 🤺bunlara savaş açmanız gerekecek . Her gün planladığınız ders sayısı kadar tekrar - konu çözümü - denemeye vakit ayırmak ; hedefi tutturma amacınız olmalı . 🙏🏻☺️