Bebeğim 3 aylık kilosu düşük çıktı doktor günde 2 kere mama vermemi söyledi. Dün biberon olarak avent mama olarak sma aldık. Ama bi türlümkabul etmiyo. Ağzına alıp çekmiyo bile. 2 sefer denedim ama yok bağırıyo. Napıcamı şaşırdım. Sizce ne yapabilirim