1 kızım var 22 aylık doğduğundan beri herşeyine dikkat etmeye çalışıyorum yediği içtiği tv izketmemeye gibi gibi. Şimdi hamileyim eşim sabah 9da gidiyor akşam 6da geliyor eve kahvaltı yap kızımla oyna falan derken artık okadar sıkılıyor ki nasıl oyalıycağımı şaşırıyorum hiç oturmama uzanmama asla izin vermiyor tv açıyorum bazen izliyor bende dinleniyorum ama çok vicdan azabı çekiyorum😞 ama onu yapmasamda belim ve karnım ağrıyor artık büyüdü karnım ağırlaşmaya başladm enerjm yok gibi hissediyorum sizler nasıl geçiriyorsunuz 1 gününüzü belki değişik fikirler gelir uygularız gün içinde