Kızlar elimde biraz fazladan elma, armut, portakal ve ayva var. Portakaldan lokum, ayvadan da tatlı yapıp fazlasını pişirmeden buzluğa atacağım belki reçelini yaparım. Ama elma ve armuttan ne yapabileceğim hakkında pek bir fikrim yok komposto dışında ne yapabilirim?😋