Mamay Merhaba bugün doktor bebeğim için günde 1 kahve fincanı kadar içirebileceğimi söyledi.Kullanan var mı? nasıl hazırlıyor sunuz ve 1 kahve fincanını tek seferde mi içireceğim?
Alptugba Mamay Canim bebeğinin gazı icin mi icin mi icirebilirain demisti çayı eger onun icinse kimyonlu cayi var humanin eczacı yanlis vermis olabilir