Emineg35 fanlı ısıtıcılar çok fazla elektrik yakıyor, daha tasarruflu bir ısıtıcı mı baksanız🙄 boyuna baksan küçücük ama çektiği elektrik çok fazla. Ben de ofiste kullanıyorum gün içinde ayaklarım üşüyor toplam 3-4 saat çalıştırıyorum ofise elektrik 355 tl gelmiş. 2.000 kw fazla kullanılmış. Patronlara söylemeye korktum eski faturayı kontrol edeceğim fanlı ısıtıcı yüzünden mi bu kadar diye