Arasannesi- uyku eğitimi bence çok önmli. Ben ilk kızımda yapamadım ve 3 yaşına geliyor hala gece 2 çiş bi su için uyanıyor ve her uyandığında geri uyuması 15-30 dk arası suruyor. Hele bide kardeşten snra daha da zorlaştı. Bunun yanında kızım gece illa beni ister. Gunduz bakıcıyja uyuyor sorun yok ama gece ne bakıcosıyla ne de babasıyla uyuyor. Ben evdeysem ancak babası markete giderse gidiyor. Onun harici parka kesinlikle bensiz gitmiyor. Ben evde yoksam sorun yok ama. Banyosunu illa ben yaptırıyorum. Gece uyanınca ben gidemeyip babası giderse tuvalete götürmeye kıyamet kopuyır. Bunlar hep zamanında hep ben hep ben yaptığım içşn oldu. Babasına teyzesine bırakmadım, sonrada bana yapılık oldu. Mümkün olduğunca babasına bırakın. Bir iki ağlar sonra alışır, erken alışssın.