Zeynepsorgu_33 Merhabalar benim 4 buçuk aylık ikizlerim var ve Bimdeki 4+ hero baby mamalarını kullanmak istiyorum aranızda kullanan varmı acaba 🙂
Dedimolabilir Zeynepsorgu_33 ben kullandim kizim mama yemedi sutumde surekli yetmiyordu en azindan onu yesin dedim aliyordum sonra onuda yemedi pirinc unu kullaniyorum 11 aylik ben 5. Ayda kullanmistim ama heroyu
Goktug-42 Zeynepsorgu_33 ben kullanıyorum rezeneli olanı akşam yatmadan önce sütlü irmikliyide gündüzleri veriyorum oğlum 11 aylık meyve ile yada bebe bisküvisi ile karışık halen devam ediyoruz çalıştığım için anneme cok kurtarıcı oluyor bi zararıni görmedim