Mevaaah Bebegim 6 aylık kafasının arkasinda düzlük var ve bi tarâfa daha çok yatiyo sürekli ceviriyorum tekrar aynı yöne ceviriyo büyüdükçe duzelirmi
ayscnky1 SeninAnnenBirMelektiYavrm o yastıklar ilk doğduğu zamanlar kullanılması gerekiyor ben ilk zamanlr kullanmıştım ve sürekli 40ı çıkana kadar sağlı sollu dönüşümlü yatırdım kafası şuan top gibi oldu 🤣 yastık zamanı geçmiş artık yani 🤷🏻♀️