uykusuz-geceler bizdede aynı sıkıntı var ne yaptıysam yok olmadı olmuyor odaları karartmalar, hayatı yavaşlatmalar falan ama olmadı yani 3bucuk aylıkken başladı şuan 6aylığız halen aynı devam ediyor.. Bende yanımda yatırmaya başladım bazı günler bu şekilde en azından 2 kez uyanarak sabahı ediyoruz.. Yok memede uyumaya alışmasın diyorlar evet zor ama uykusuzluk herşryden daha zor bazen tüm gece belki memede uyuyor en azından bende biraz gözümü kapatabiliyorum.. Belki annesini istiyordur ben en son buna yordum çünkü hiç Bi derdimiz yok ağlamıyor ya da huzursuz değil 🤷♂️ ağlaması kasılması var mı bebeğinizin doktora danıştınız mı 🤷♂️