Motheruykusuz24 ben diğer arkadaşlar gibi düşünmüyorum. Depresyon sadece psikolojik değil aynı zamanda kimyasaldır, beyindeki kimyasal iletimde rol alan maddelerde dengesizliktir. İç sesimi dinleyeyim, huzuru bulayım bazen işe yaramayabilir. Kendinizi en iyi siz bilirsiniz. Sizin önceliğiniz bir psikiyatristle görüşmek, duruma göre size sütle geçmeyen hafifi bir antidepresan yazabilir.