Kızlar 2.aydan itibaren bebegimin yuzunde kızarıklar belirdi sampuanı degıstırdık coresatin kullandık gectı doktora nedense süt alerjısı olabılır mı dedım o gun ıcın bıse demedı kontrole gıttıgım olabılır süt urunlerını 4.aya kadar kullanma dedı kullanmadım sımdı aklıma takılan hıc test yaptrmadı ve rota vırusu asısı ıcın sut alerjısı olan bebekler aşılanamaz dıyor bılgısı olan var mı?