Areninannesiii Kizlar reglim hic sasmaz dunde post acmistim iki idrar testi kan testi yaptim negatif ama hala olmadim kasik agrisi var regl yok sistim balon gibi ayy cok ta gerginim😂 varmi bu ay benim gibi olan kekik suyu ictim dun gece ama yine bisey yok
minikoalam1 Areninannesiii neler içmedim adaçayı yeşil çay vs vs ağır kaldırdım düşün bi de olsun diye 😅😅😅 acaba aşıdan mı ki ya oldunuz mu siz bu ay aşı
1balkizannesi Areninannesiii benimde gecikti ama ıspartadan mersjne gittik yani hava degisiminden dir diye düşünüyorum 😱😆 şu anda ortada fol yok kafa karıştırmaya da gerek yok
defneninannesiiiii Bende olmadım da benim hep düzensizlik vardı hamile değilimdir herhalde öyle hissetmiyorum 😂😂 geçen ay ne zaman olduğumu hatırlamıyorum benim 2 hafta sürdü geçen ay doğumdan sonra ilk adetimdi
Leylamecnun39 Areninannesiii bende olmadım bende kaç gündür sinir küpüyüm ve karnım şiştikçe şişiyo 😔😔😔