Bebeğim üç aylık kalbinde çok net üfürüm var dedi doktorumuz. Eko çekildik ekoda sorun çıkmadı röntgen de çekildik biraz yamuk çıkmış bunu değerlendirmek doğru olmaz sorun görünmüyor ama Pazartesi günü mutlaka bi kardiyolojiye götür ultrasonla bakılması lazım delik olabilir dedi. Bebeğinin kalbinde üfürüm yada deşik olup iyileşen varmı aranızda kızlar 😥😥😥ilk beneğim ve ben çok panik bir anneyim