pikachuu Adkut su veriyor musun? Bende de aynı durum var kaka çoğaldı acaba normal mi diye düşünüyorum bir de katı yapıyor kaç aylık bi de
Emineg35 Adkut ilk başlar İçin normal . Emmesi azaldığı İçin veya suyu az verdiğin için. Ama suyu her ek gıdadan sonra gün içinde özellikle emzirme veya mama sonrası teklif et. Vücudu alışık olmadığı İçin kabız olabilir.
pikachuu Adkut tam bilmiyorum yanlış bişeyde söylemek istemem ama çişin azalması susuzluktandır diye biliyorum emmesi azaldığı için olabilir su miktarını biraz arttırın isterseniz dönem dönemde oluyormuş bu normalmiş ebe öyle söylemişti