gokkben olsa bile rahatlıyor zamanla. Yastıkla yanlarına destek koy, boşlukta kalmasın belin. Yavaş yavaş azalarak geçiyor hatırlıyorum bende çok ağrıyordu. Benim 4 kere deldiler. 19 ay oldu artık hiç yok ama Sanırım 6 7 aylıkken kalmamıştı. 1 seneden sonra dikkatimi çeken bi ağrı hissetmedim çünkü