Premature_annesii biz hiç kullanmadık ama soğuk algınlığı ilaçlarını genelde bizim doktor yazmıyor. daha çok bal ıhlamur göğsü sıcak tutma tarzı doğal tedavileri öneriyor. ha geçenlerde iburamin zero yazmıştı 28 aylıktı kızım ama eczanelerde bulamadığımdan kullanmamıştım. ben ballı süt verdim serum fizyolojik ya da okyanus suyu spreyiyle burnunu temizledim bi de göğsünü sıcak tuttum ıhlamurlu ayvalı bitki çayı içirdim geçirdi hastalığını. ama ilacı bulsaydım kullanırdım. siz de tereddütünüz varsa bir iki gün burnunu serum fizyolojikle temizleyip ıhlamur ve göğsü sıcak tutmayı deneyebilirsiniz ama doktor yazdıysa ilacı kullanın.