Cok gecmıs olsun yegenım de oynardı agzına surdugu olurdu sıkıntı olmadı. Sanmam kı yutabılsınagzına bulasmıstır tıksındıgı ıcın kusmustur. Kızım da hasta olmadıgı halde bazen kendını tıksındırıp kustugunda balgam mutlaka oluyor emıyor mu bebegınız, sut ve sut benzeri şeyler balgam yapıyor genelde