Hiranur2010 Kizlar bu damlayı kullanan varmi. Gerçekten bebeğimin ciddi uykuya dalma sorunu var. Düzenli saatlerde yatırıyorum ama yok uyumuyor gece sürekli bi ağlama halinde kullanıp memnun kalan var mı.
As1ioz Hiranur2010 çok kullanan memnun olan var ama zararlı deniliyor ama eczacı bitkisel oldugunu uzun süreli kullanılmazsa zararı yok dio
uykusuz-geceler Hiranur2010 benim bebeğimde 5 aylık ve ciddi uykuya dalamama problemi var rezene anason denedim hiç işe yaramadı 10 saat uyumadı dün gece rekor kırdı
Edauu Hiranur2010 ben bir ara feci uykusuzluk sorunu var diye kullanmıştım sürekli kullanılınca zararlı olduğunu söylediler bana ama
Noname21 Hiranur2010 15 18 aylarda oluyor uykuya dalma gece uyanma sabaha kadar mizmizlik. 25 aylik hala dönem dönem oluyor mesela şuan öyle bir dönem