susamtanem Kızlar merhaba 4 ay önce normal doğum yaptım korse hiç kullanmadım şuan veremediğim 4 kilom ve bi göbeğim kaldı korse kullanmak için çok mu geç kaldım bu dönemde kullanıp fayda gören yada önerileri olan var mı
Jellybon_555 susamtanem korseye ne zaman başlarsanız başlayın devamlı kullanmak önemli henüz geç kalmış değilsiniz ama sadece korse çözüm değil göbek için malesef spor şart
susamtanem Jellybon_555 kilo vermek için değilde o göbeğin toparlanması için istiyorum yoksa tempolu bir çalışmaya başlıyacağım