nightingaleyan 20 günlük bebeğim var.saçını kestirin diyorlar ama nasıl kesicem bilmiyorum yada kestirmeli miyim bilemedim.sizler ne düşünüyorsunuz ?
Deletedmom115 nightingaleyan 7. Yada 10 günde kestik eşim kesti hatta kendi traş makinesiyle. Kesebilirsin ama dikkatli davranmak lazım bıngıldağı zarar görmesin.
ssunal34 nightingaleyan benimkinin üstleri dokulmusti uc haftalikken . Banyoda kuvete girdim bebegimde emzirirken babasitl tras makinası ile kesti. Kizim aglamadi hic iki memeyi de emzirdim iki tarafinida cok rahat kestik. Simdi 2 bucuk aylik ve saclari uzamaya basladi bile
Nermin27 ssunal34 Ozgdfn geçen oğlum soğuk almıştı hastaydı tahlileri falan yapıldı eksik fazla yada birşey rastlanmadi siizn dediginiz tahlil adı ne birde doktar kilo almıyor diyemi o tahlil yaptı size yoksa
Sibellaa nightingaleyan neden kestirin diyorlar bi hurafesi mi varmış onu soruyorum ☺️ El kadar bebeğin saçını kesip nolucak ya kestirmeyin bence 😕
ssunal34 nightingaleyan valla bi artisi veya eksisini gormedim cocugumu kel goruyorum iki aydir :)) sık cikar guclu dediler ama henüz bi fark goremedim
Serpil11 Benim kızımada kestir gür çıkar vitamin saçına gidiyor dediler bir gün işten geldimki annem benden habersiz çocuğu traş ettirmiş çok sinir olmuştuk ve 6 ay boyunca çıkmadı o saçlar ve hiç gürde çıkmadı fasa fiso bunlar