Turtis ben 5 sene önce ilk çocuğumda esnek wrap sling kullandım. Çok ama çooook iyi geldi bize. Dışarıya çıkarken hep onu kullandım. Şimdi ikinci çocuğum var 10 aylık. Bunda da sürekli halka sling kullanıyorum. Şöyle bir karşılaştırma yapabilirim size:
•wrap sling bağlaması birkaç dakikanı alıyor bebeğim bazen bu arada huysuzlanıyordu. Ama halka sling at omzuna koy bebeğini çok kolay
•halka sling tek tarafa çocuğun ağırlığını veriyor ama wrap slingte çocuk ortada yani omuzlarına eşit baskı oluyor daha rahat
•eğer dışarıda uzun süreli taşıyacaksan bence ikisi de sırt ve bel ağrısı yapabilir. Ben uzun süreli çıktığımda bebek arabası kullandım.
Aklına takılan birşey olursa seve seve yanıtlarım ☺️