Kumru_ gececek canım inan herkes yaşıyor bunu 40 gün nasıl geçti Bi bana sor ama bunun bir süreç olduğunu kabullendiğinde yolu yarılıyorsun.. Ben o zamanlarda eşime diyordum sen yarım saat yanında kal ben ses duymayım 3.aydan sonra rahatladı oda bende.. Beyaz gürültüyü demişler zaten bende burdan öğrendim onu açıyordum çok etkisini gördüm, mozartın bebek için bir 1 saatlik müziği var onu çok sevdi 8 buçuk aylık hala onla uyuyor sakinliyor.. Ve son olarak karnına ayaklarına sıcak su torbası koyuyordum kekik suyu veriyordum 2 3 kaşık böyle böyle geçirdim o günleri