Doğduğundan beri (17 aydır) sleepy natural kullanıyorum. Son zamanlarda geceleri taşmaya başladı sanırım bir büyüğüne ve külot beze geçmemiz gerekiyor. Sipariş verdim bakalım. Cırtlı bez kayıyor ondan taştığını düşünüyorum. Başka bir sorun yaşamadık, değiştirmeye başka şeyler denemeye korkuyorum