Egeanul
Benim oğlum da 6.aydan sonra tamamen anne sütünü bıraktı, hoş 6 ayda öyle aman aman bir emmedi ama neyse, kanayan yaram 😬
Ben 2 yaşına kadar mama verecektim, doktorlar da bunu öneriyor fakat oğlum geçen ay bıçak gibi mamayı bıraktı, sabah ilk uyandığında 4 ölçek veriyordum birde akşam bazen 7-8 ölçeğe kadar içiyordu ama ne olduysa bir anda istemedi, bir kaç gün denedim ama ısrarla reddedince ben de vermedim bir daha.
Şu an tamamen öğün ile devam ediyoruz.
Bence sizin henüz çok küçük, günde 2 defa muhakkak verin derim.