Merhaba arkadaşlar kızım 3 ay 23 günlük ve sut alerjisi olduğunu ogrendik. Doktor aptamil pregomin verdi ama tadi kotu olduğu için kızım yemiyo fazla memede emmedigi için yedirmek zorundayım Benimle aynı şeyleri yaşayanlar var mi varsa mamayı yemesi için neler yaptığını paylasabilir mi