tubist 24 aylik oglum, krese baslayali 2 hafta oldu cok küçük mecburduk vermeye. cok agliyor icim parcalaniyor, ariyolar is yerine getiriyorum. alisir mi, boyle olan var mıydı :(
Mucizebebekisramira tubist Evet biz ebeveynler olarak bu duruma çok üzülüyoruz ama oğlunuzun her ağladığında alıp iş yerine götürürseniz maalesef bu işin üstesinden gelemezsiniz, bir anaokul öğretmeni olarak tavsiyem oğlunuzun neden o kreşe gitmek istemediğini öğrenin altında yatan nedeni bulun ve bunu çözmekten başlayın işe yoksa sizin içinde okuldaki öğretmen ve evladınız içinde çok zor olur herşey
BugsBunnyy tubist kademeli olarak baslasa aslinda aglayinca almak degilde ilk gun 2 saat ikinci gun 3 saat.1 haftada kademeli olarak alisir annenin gelmesine az kaldi seklinde.her gun ayni saatte birakmakta cok onemliymis bize kurum pskologu demisti vucudun biyolojik saatininde alismasi icin. İlk zamanlar zor olmasi çok normal hem yasi da kucuk.az az durarak guveni saglamak bence daha kolay olur agladiginda hemen almaktansa
Cancansmom tubist genelde 4, 5 haftayi buluyor tamamen alisma süresi. Normal ağlaması. Sizin onu almaya geleceginize emin olunca oraya odaklanabiliyor.
tubist Mucizebebekisramira ogretmenleri almamizi soyluyorlar maalesef biz de alip geliyoruz biliyorlardir diye ses de cikaramiyoruz, cocugun psikolojisi acisindan cok aglatamayiz dediler e onlar da hakli.. oglum dedigimi anlayacak düzeyde degil su an konusmasi zaten yok.. biraz da gelisimine katkisi olur diue gonderiyoruz ama geri tepiyor gibi :(
tubist BugsBunnyy gecen hafta yarim gundu bu hafta 3e kadar.. ama hâlâ verirken agliyor ne yapicam bilmiyorum
Mucizebebekisramira tubist biz hiçbir zaman öyle birşey yapmadık canım bağıra bağıra ağlayan çok öğrencim vardı ama elbet bir zaman susuyordu ve arkadaşlarıyla oyunlara katılıyordu öğretmenlerin işine geliyordur ağlayan çocuğu arayıp gelin alın demek siz oraya para veriyorsanız o öğretmenin görevi çocuğu okula alıştırmak
tubist Mucizebebekisramira oyle mi dersiniz bizi de korkutuyorlar cok aglarsa soğur, psikolojisi bozulur diyorlar korkuyorum :(
Mucizebebekisramira tubist bence başka bir kreş bak canım bu durum çokta sağlıklı değil evladınız daha küçük belkide kreşte istemediği şeyler görüyor yada yeterli ilgi görmüyor ondan böyle yapıyor nereden bileceksiniz ki
tubist Mucizebebekisramira bugun cok şükür iyiymis oyle dediler cok sevindim insallah boyle gider cok az aglamis