kubra004 Merhaba hanımlar 0-18 kg arası adak testinden yüksek puanla geçmiş memnun olduğunuz uzun yolculuklarda filan bebeği rahatsız etmeyen oto koltuk önerisi olan var mı
BuzluKahve kubra004 ben besafe kullanıyorum. Hem test puanları iyi hem de koltuk baya yüksek olduğundan dışarıyı rahat görüyor. Isofixli bizimki, altta bazası da olduğundan daha da yüksek.