Ertugrulunannesii Bebeğime (5 ay 16 günlük ) doktor tahlil yapmadan kan ilacı verdi henüz kullanmadım kabız yapıyor felan diyorlar bazı bebeklerde de huzursuzluk yapıyormuş siz kullanıyor musunuz ? Hangi kan ilacını kullanıyorsunuz
Minikprensannesi Ertugrulunannesii ben kullanıyorum kabızlık sorunu yaşamadım her cocugu kabız yaptıgını dusunmuyorum kan ilacı onemli kullanılmalı
Avbrc Ertugrulunannesii içinde paraben bulunduğu için onu kullanmıyoruz. Sidefer aldık, tadı da güzel şimdilik kabız da yapmadı
Minikbereninannesi Ertugrulunannesii kabız yepıyır canım. Çoçuğum çığlık öığlığa kaldı. Zaten süt de ve manada Demir var süt veriyorsanız kendi kan değerlerinize baktırın normalse 7. Aya kadar verilmesine gerek yolmuş
Ertugrulunannesii Minikbereninannesi anne sütü ve mama alıyor ek gıdaya da başladık açıkçası pek ilaç kullanmayı seven birisi değilim
Balbebek_Egemen Ertugrulunannesii bende sen gibi düşünüyodum hatta başlık falan açtım bi deniyim dedim veriyorum 1 haftadır kabız olmadı bi sorun olmadı