Bebeğim 2,5 aylık Üç gündür öksürük geniz akıntısı var doktora götürdüm burnunu serum fizyolojik ile bol bol aç dedi influenza testi yaptı negatif .Bugün sabah bir baktım sesi kısılmış öksürük devam ediyor 😬burun temizliyoruz aspiratör de aldık bir de cold mix burun açıcı odaya soğan karanfil koydum başka ne yapabilirim var mı bizim gibi olan 😢ateş yok