Yaseoo ben yeni çıktım karantinadan.Bebeğim 6 aylık.Bol bol emzirin ve her emzirmeden önce ellerini yıkayın ve çift maske kullanın.Olabildipince de sırtı size dönük tutun.Benim bebeğim kapmadı.Covid olsa sa ateş düşürücüden başka bişey verilmşyor bebeklere