zaynebimmm Yaseoo benimde esim bugun pozitif cikti 6 yasinda oglum 18 aylik kizim. var suan bende bi belirti yok ve birde emziriyorum. ben nolucak. bilmiyorum
Kader_dmrbs DefneRana3881 bence yoğunluktan dolayı ya belirtim var bekliyorum insan bir bunalıma giriyor ne çıkıcak ne çıkıcak diye süre uzayınca
DefneRana3881 Kader_dmrbs oda olabilr eşim bugün yine verdi yarım saat oldu 4 -5 gibi çıkar demişler ama özelde verdi bu sefer
BugsBunnyy Yaseoo virusler yuzeyde yasamaz kiyafet astiniz diye ondan bebege virus gecmez.maskenizi takin
Yaseoo DefneRana3881 ilk özele gtti oda sabah cıkar demiş devlette versem aynı gec cıkıyor die devlette gtti ama çok geç cıktı
BugsBunnyy DefneRana3881 evet genelde sizin dediginiz gibi oluyor pozitif hemen araniyor negatif gec çıkıyor sanirim on bir calisma yapiyorlar anliyorlar ya da sisteme gec yukleniyor ama simdi cok fazla test verildigi ocin pozitiflerde gecikiyor olabilir
DefneRana3881 BugsBunnyy evet haklısınz olabilr benim bahsettiğim bikaç ay önceydi zaten şimdi ortalık yangın yeri
BugsBunnyy DefneRana3881 evet benimde etrafimda da bizde de pozitifler aksamina arandi hemen negatifler 1 gun sonraya dustu sisteme
Firuzan BugsBunnyy ben pozitiftim ve 3 gün sonra bakablıktan arandım.Test sonucumda 1,5 gün sonra çıktı.Güvenmeyin geç çıkmasına yani
BugsBunnyy Yaseoo oyle oluyor test verdigin gozukmuyor bizde de ole olmustu aciklaninca dustu sisteme
Yaseoo BugsBunnyy biz bademcikten şühpelendik geldi bzmle uyudu bide test sonucu cıkmdı kesn negatif die düşündük ondan bizimle uyudu