Bebeğim sadece 3 ay anne sütü aldı daha sonrasında mamayla beslendi gece yatmadan önce gece maması yediriyorum ek gıda olarak ama gece kesinlikle mama içmiyor , bu aylarda gece beslenmeyi kesmek normal mi ? Normal süt veya pınarın devam sütünü vermek için erken olduğu için veremiyorum benimle aynı sorunu yaşayan varsa yardımcı olabilir mısiniz ?😢