Merhaba arkadaşlar 2 ay 22 günlük oğlum aptamil kullanıyoruz + anne sütü ilk ay hep anne sütü aldı sonra biraz sıkıntı stresten sütüm azalınca mama takviyesi yaptık ama aşırı kabızlık yaptı zaten gazlı bir bebek golden goat mamayı çok duydum keçi sütü oluşu sindirimi kolay oluşu anne sütüne yakın oluşu doktoruma sormaya cesaret edemiyorum çünkü mama lafını duyunca azarlar gibi konuşuyor (sütüm varda ben vermiyorum sanki) diyeceğim şu kullanan varmı memnun olan falan çok canımı sıkıyor bu durum çok kabız ve sürekli ıkınıyor