Busraaa333 benim oğlum 8 aylıkken oldu. İshalle başladı. Günde 9-10 kez su gibi çıkartıyordu. Sonra ateşi çıktı. Boğazı kızarmış ondan deyip gönderdiler. Antibiyotik kullanmamıza rağmen ateş 2,5 günde düşmeyince (bu arada temalı olduğumuzu öğrendik) teste gittik pozitif çıktı. Ateş yine 2 gün düşmeyince ve ishali de hala devam ediyordu hastaneye yatmak zorunda kaldık. 3 gün yattık. Şükür ateşi ve ishali geçti çıktık. Ama 1 hafta sonra ishali tekrar etti. O da 8-9 gün sürdü. Tavsiyem ishali kesinlikle ihmal etmeyin. Çocuklardaki en belirgin semptom.